יום חמישי, 30 בדצמבר 2010

עוד שבועיים...

היום 30 לדצמבר 2010 (עוד יום ומסתיימת השנה, היום בבית המשפט נשיא המדינה לשעבר - קצב נמצא אשם באינוס, ושלא תגידו שאנחנו לא חיים "ברפובליקת בננות") נתרו עוד שבועיים בדיוק לטיסה,  כולם שואלים: "כבר ארזתם" ?, והתשובה "טרם" !, מה למהר יש לנו עוד שבועיים..."
באמת... כבר ארזנו - באו נעשה ביחד "ספירת מלאי" נוודא שלא שכחנו כלום:
ויזות - יש, דרכונים בתוקף - יש, כרטיס טיסה - יש, רישיון בינלאומי - יש, רכב שכור - יש, דירה נופש לשבועיים במיאמי - יש
גורר - כמעט ויש, נגרר - יש, כרטיסי אשראי - החלפנו והצמדנו לחשבון הדולרי, חומר לימודי - אספנו מבי"ס, אמצעי תקשורת ומולטי-מדיה (מחשבים, תוכנות, מצלמות, MP-3 וכו'... רכשנו), חברויות במועדוני מטיילים - עשינו, הרשימה עוד ארוכה, נשאיר קצת למחר.
מתרגשים ?, כן !!! מרגישים בבית שהנסיעה מתקרבת, הילדים פחות מרוכזים בלימודים, צפריר שואל כל הזמן "היום נוסעים" ?למרות שבטבלת היאוש שרונית הכינה עבורו רואים בברור שנשארו עוד 14 יום לטיסה.
יאיר מחכה לרגע שהוא יהיה על המטוס, שחר מחכה שכבר נהיה ב"דיסני וורלד" ואופיר בתשובה אופיינית לילדה מתבגרת...את מתרגשת - לא יודעת !?
אז מה באמת לוקח אדם מהישוב לקום ולקחת את משפחתו לעזוב את ביתו החמים ולצאת לנדוד למרחקים, איזה יצר ואיזו תכונה יש לאותו אדם, כרגע אין לי את התשובה, אני יוצא לחפש אותה אולי באחד הימים/לילות של הטיול אני אמצא ... ועד אז להשתמע !

אין תגובות: