יום שני, 13 בדצמבר 2010

קניתי לי אוטו (יותר נכון נגרר) שכרתי לי בית...

היום ה 13 לדצמבר, עכשיו אני יכול לשבת ולכתוב... עד עתה הייתי עסוק כל סופ"ש האחרון ויום ראשון בלמצוא לנו דירה לשבועיים באזור מיאמי ולסגור עסקה על הנגרר.
את הנגרר מצאתי דרך אתר יד שניה http://www.craigslist.org/about/sites , ניראה טוב ויפה וגם מבטיח, אף פעם בחיים לא קניתי מוצר משומש דרך האינטרנט מבלי לבדוק אותו, זו הפעם הראשונה שאני עושה כן ועוד ב - 16,500 דולר, הרבה על החיפוש אין מה להרחיב, לאחר שעשינו שינוי בתוכנית והחלטנו שאנחנו נבצע את הטיול אם רכב ונגרר הכל כבר היה אחרת:
כמה טיפים:
גודל - כמה שיותר גדול באילוצי משקל הניתן לגרירה ע"י הרכב.
מבנה - יש אין סוף תצורות, ניתן לראות אותן באתרי היצרן.
חומרי מבנה - אלומיניום עדיף על פיברגלס עדיף על פח.
אטימות - ללא נזילות וללא פגיעות בחלק העליון, אם הוסיפו סולמות וגגונים, אנטנות לווין , יש לוודא שכלל החיבורים העוברים דרך הגג נאטמו כמו שצריך.
מיזוג אויר וחימום - מזגן מלמעלה, חימום תת ריצפתי מלמטה
מראה חיצוני -
תכולה -
שימוש אחרון -
סחירות -
את הדירה מצאתי דרך אתר http://www.homeaway.com/ , כמו שכבר אמרתי בשבוע שעבר למצוא דירה באזור פלורידה בינואר- פברואר ל-6 נפשות , ובמחיר סביר זה כמו למצוא מחט בערמה של שחת, למרות כל מנועי החיפוש באתרי הדירות המתיימרים להיות "חכמים" בסוף צריך לקרוא ולהבין בין השורות את כל מה שהמשכירים לא ירצו שתדעו ותבינו ואז שתגיעו לרגע חתימת החוזה הם ישלפו את "השפנים מהכובע".
כמה טיפים:
חיצונית - בדוק היטב היכן ממוקם הבית/הדירה - הסתכל במפה ועלה תמונת לווין מ - google earth התבונן היכן נמצא שדה התעופה הקרוב יחסית לבית ומה כיוון המראה של המטוסים...מהר מאד יתברר לך שהם ממראים/נוחתים על גג המלון/הדירה, כבישים ראשיים ומסילות רכבת - כביש ראשי או מסילת רכבת שעוברים בחצר האחורית של הבית (וראיתי שנים-שלשה בתים כאלה !), חניה - אם יש צמודה בחינם או שאתה צריך לשלם לפחות  20 $ ליום, בריכה - מחוממת ?, לא אומרים לך את זה בכותרות שתכנס לתוך המפרט בהערות יהיה כתוב תוספת של 30-100 $ ליום , ים - בטח קרוב !!! רק 10 דקות (ברכב כמובן) אינטרנט "חינם" - בסוף נתחשבן וכו'.
פנימית - האם באמת 3 חדרי שינה או הכוונה גם לחדר כביסה ולסלון...אנחנו נוטים להאמין שבאמריקה כולם ישרים, זה נכון, אבל אל שמדובר ב"יורד" ישראלי שבא לעשות עליך את המכה, בדיוק כמו בשיר של יוני רכטר ויונתן גפן... "פיספסתי פיספתי ולא מצאתי את האור בקצה המנהרה...הוא יעשה ובגדול... צריך לזכור ש 15% מאוכלוסייה העמידה באזור מיאמי הם ישראלים גאים !!!
מה עוד נשאר לבדוק ... הרבה, אם זה היה תלוי רק בי הייתי לוקח איזה בית מלון אבל הבטחתי לילדים בריכה פרטית וים אז...
בקיצור עדיף בית מלון זה לא יוצא יותר זול אבל זה כניראה יותר בטוח !

אין תגובות: