יום חמישי, 9 בדצמבר 2010

עוד חודש ושבוע... והזמן כאילו עומד מלכת !

אני יושב ועובר שוב על טבלת המטלות שערכנו לקראת הנסיעה וכאילו לא עשינו כלום בשבועיים האחרונים
רוב הזמן אני משוטט באינטרנט אחר קראוון נגרר (travel trailer) ורכב שמסוגל לגרור קראוון ( צריך לבדוק שהרכב מורשה ומסוגל לגרור קראוון של 10,000 לב' (כ- 5 טון), כאן הזמן להגיד שלפני כשבועיים בערב יום שישי נפגשנו לקפה ועוגה עם משפחת זיו שחזרו לפני כחודשיים (ספט' 2010) מחצי שנה של טיול בחוף המערבי... והמשפט הראשון ששמענו מהם היה "כדי לקנות בקבוק חלב לא צריך לקחת את כל הבית !", צודקים ! ולכן במקום לחפש מוטורהום מסוג "A" , עברתי לחפש קראוון נגרר ורכב (על החיפוש עצמו הרחיב בהמשך).
הזמנתי רכב שכור מבאדג'ט לשבועיים הראשונים שלנו בארה"ב, למה מבאדג'ט ראשית יש להם אין ספור תחנות החזרה במדינת פלורידה ושנית המחיר היה סביר בהחלט, לא רציתי להתעסק עם חברות קטנות שברגע שנצא מש"ת יתברר שאין לא קיימות או שאין להם שרות כמו שצריך.
דירה לשבועיים לכל המשפחה , להזכירכם 6 נפשות... הדבר הכי בעייתי בכל פלורידה בעונה הזאת של השנה (חודש ינואר), בפלורידה מתחיל "הקיץ" בתחילת ינואר ומסתיים בסוף אפריל - שיא העונה, אבל יש אתרים באינטרנט בהם מוצעים "דילים" של הרגע האחרון...ואז המחיר יורד ב- 30-40% ומשתווה למחירי סוף עונה, אז בנתיים אני ממתין.
מבצע "שירים בדרך" עובר בהצלחה עד היום המרתי כ- 60 תקליטורי מוסיקה מ - WAM וכו' ל... MP-3
שירים לועזיים, שירים עברים, שירי ילדים, מוסיקה קלאסית ומוסיקה WWW (מכל העולם) , והיד עוד נטויה...
הערב השגתי תקליטור של "החיות" The Animals השיר הנבחר  The House Of The Rising Sun , שייש לו קשר עמוק לארה"ב ומדינות הדרום (לואיזיינה - ניו אורלינס).
מה עוד נשאר...
בהמשך השבוע !

אין תגובות: