יום שבת, 22 בינואר 2011

במטוס סילון אל הלא נודע...

השעה 02:45 מהדקים חגורות וממראים אל "הלא נודע" , כן החלום מתחיל להתגשם, אנחנו על המטוס בדרך לארצות הברית - פלורידה - מיאמי (עם חניית ביניים בפריז)...תיאור של המאורעות והחוויות ניתן לקרוא בבלוג תחת הדף של "רשמים מהמסלול - שבועי", את דף הבית בכוונתי להשאיר למחשבותיי ולהרהורי ! למציאות, לחלומות ולדברים אשר אנו מאבדים בעת הריצה היומיומית אחרי הכסף הרכוש והטיפול בקרובי המשפחה (ילדים והורים) הבירוקרטיה של מוסדות הציבור ועוד..., בקיצור אני מתכוון להשאיר את דף הבית להוויה הרוחנית של החיים, והרי כולם אומרים (וכך גם ידעתי עד היום)..."שאצלך זה לא קיים ואתה הרי איש פרקטי ולא של דיבורים..."
מה לעשות, עצרתי את המרכבה הדוהרת עם הסוסים והתחלתי לעשות קצת חושבים:
על מערכת היחסים עם הרעיה, הילדים, ההורים, החברים,  להסתכל אחורה לראות את העבר ולראות אם היו דברים שהייתי חוזר עליהם או עושה אותם אחרת, להסתכל אל המחר...להביט ולחשוב על העתיד לנוח להרגע ולהנות מכל חוויה קטנה וגדולה
להבין שהריצה אחרי הכסף זה רק אמצעי כדי להשיג מטרות, לשקול שוב עם עצמך מה אתה רוצה לעשות שתהייה "גדול" והאם אני רוצה להיות מעורב פוליטי או לתת לאחרים לנהל את העיניינים.
כמו שאמרתי בפעם הקודמת תשובה כרגע אין...אני יושב ומביט על הנוף שמסביבי ושואל "מה אני מחפש בארץ ישראל, מה רע כאן על שפת התעלה ב - Fort Lauderdale עם בריכה כוס יין ונוף פסטורלי של "ונציה הקטנה".
אני מקווה שעד סוף הטיול תהיה תשובה ?!

אין תגובות: