יום שני, 20 ביוני 2011

לא עוד לשתיקה !!!

כבר יותר מ-5 חודשים שלא העלתי על הכתב את הרהורי ליבי, או הבעתי דעה...כן הייתי עסוק בענייני המסע שלנו בארה"ב, חיפוש של האני העצמי בתוך משפחתי הקרובה, אבל היום לא יכולתי עוד לשתוק !
שופכים את דמם של  מפקדים בצה"ל ועל מה ?
אני מכיר את נ. א. מילדות, טיפסנו יחד על הגבעות בהרי אילת, סימנו שבילים של החברה להגנת הטבע במסגרת המפעל לזכרו של יוסי יפה ז"ל, היינו יחד בשנת שרות בגרעין "עודד"...ודרכנו לא אחת הצטלבו להן.
כן, אני מכיר את תת-אלוף ניצן אלון שעוד שהיינו נערים סימנו אותו כרמטכ"ל ה-... של צבא הגנה לישראל.
אני יושב כאן רחוק מהארץ ואוכל את עצמי מבפנים, מדוע אנחנו שותקים, שאני אומר אנחנו זה כל מי שנתן את האפשרות לקיצונים להשתלח בשליחי הציבור המשרתים בצבא הגנה לישראל ומחרפים את נפשם לילות כימים על מנת לשמור על אלו שתורתם אמונתם.
הסבירו לי מדוע אנחנו נותנים להפגנה שכזו להתרחש, האם היינו צריכים לקום לבוא ולעמוד מנגד ליד מקום מגוריו של ניצן (שרבים מבני המקום שרתו ומשרתים בצה"ל במילואים ובקבע ארוך בתפקידי פיקוד וביחידות המיוחדות) ולמנוע באמצעים אלו ואחרים את כניסתם של הקיצונים (ויש לי כמה רעיונות לאמצעים אל-הרג, שהיו מונעים מהם להפגין...כמו לשפריץ עליהם את מי המדמנה והרפש שמיצרות הפרות ברפתות הישוב...נראה אותם עומדים בזה).
האם התחילה מלחמת האחים שעליה כתבתי לפני חמישה חודשים ?
איפה והיכן כל הפוליטקאים היושבים במגדל השן ?
האם הגיע הזמן לנקוט עמדה ?
אני כאן וליבי יוצא אל הארץ, אני מכיר את ניצן מכיר את משפחתו, מה חטאה רעיתו ומה פשעו ילדיו שצריכים היו ה"קיצונים" להגיע עד פתח ביתו.
האם "אנחנו" הפכנו להיות עולם תחתון...האם אנחנו כמו ה"מאפיה" המשכיבה ראש של סוס מת ליד אדם שצריך להתריע בפניו שדמו בראשו.
שאני אומר "אנחנו" אני מתכוון לכל עם ישראל שמאל וימין כאחד !
"הצבא הוא העם, והעם הוא צבא..." האם משפט זה יוכל להמשיך להתקיים ?
מפקדי וחיילי הצבא הינם זרוע בידי הדרג המדיני , היכן נמצאים "המדינאים" ?
אני שואל שאלות וליבי מלא זעם על אלו שאפשרו ל"קיצונים" להתארגן ולצאת להפגנה מול ביתו של ניצן (להבנתי הרבה הפגנה נעצרה בשערי המושב).
עד מתי יתנו לקיצוניים להשתולל ?, האם זה חלק מהפוליטיקה היהודית המטופשת ?
למי התשובה ?
כמו שאני מכיר את ניצן ומשפחתו הם חזקים...אל תשברו, יבוא יום (וכניראה זה יהיה בקרוב) שהעם הזה יבין שצריכים עוד הרבה אנשים כמו ניצן...אבל הם לא יהיו כאן !!!
הם ילכו לעסקים הפרטיים, יעשו לביתם למשפחותיהם, כי למה להם לטבול את רגליהם וידיהם במי המדמנה, אם מישהו אחר מלכלך את הידיים וטובל אותם ברפש הפרות שבין הוויה הפוליטית והמנהיגות הבילתי ברורה לצבא החיי עפ"י פקודות ונהלים.
שמור על עצמך ידידי ניצן ! (ושאר חברי המתקדמים בסולם הפיקוד בצה"ל) , קטונתי מלתת לכם עצות !
אבל זה שעומד 90 מעלות לדרך או על רכס ההר יודע קצת יותר על התחלה והסוף...מזה שעומד על הדרך או בעמק !



אין תגובות: